Stejně jako v roce 2000, 2010 nebo 2020 i letos český golf zjišťuje, že o něm mimo vlastní komunitu buď nikdo neví, nebo se na hru dívá spatra. Záchranná akce už mohla dávno běžet, jenže na to byli zapotřebí dva.
Na jedné straně Česká golfová federace, která si neví rady, jak oslovit mizející či potenciální nové hráče. Vrcholný orgán golfu svými informačními kanály „zasahuje okolo 28 %golfové populace a přesah na ostatní publikum téměř neexistuje.“
Tak zní konstatování výzkumu agentury Dentsu, která na straně druhé vyhrála na podzim 2023 výběrové řízení na marketing golfu. Mimo jiné v souboji s agenturou UHA nynějšího prezidenta federace Petra Uhlíka. Jenže šlo o Pyrrhovo vítězství. Žádná kampaň na pomoc golfu se nespustila. „V roce 2024 byl, podobně jako v minulém roce, vyčleněn rozpočet
pouze pro sportovní zpravodajství. Marketingové aktivity k rozvoji a propagaci golfu proto nepokračovaly ve druhém roce po sobě,“
konstatuje federační zpráva Komise pro marketing a média za uplynulý rok.